M&G Regulamin

  1. Ceny towarów ustalane są na podstawie obowiązującego w dniu sprzedaży cennika i na podstawie wykonanych przez naszego przedstawiciela pomiarów i ustaleniu szczegółów zamówienia, oraz rodzaju asortymentu i sposób montażu.
  2. Za wynikłe komplikacje nie z naszej winy (np. znaczące utrudnienia w dostępie do miejsca montażu naszego produktu o których nie poinformowano nas podczas pomiaru) nasz monter może naliczyć dodatkową opłatę.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany wcześniej ustalonego terminu montażu w przypadku niekorzystnych czynników zewnętrznych, mających wpływ na montaż, a niezależnych od nas tj. np. pogoda.
  4. W przypadku zamówień nietypowych, wycena jest indywidualna.
  5. Płatności za towary i usługi dokonywane są gotówką, chyba że strony wcześniej ustalą inną formę płatności.
  6. Przy zamówieniach przekraczających wartość 5000 zł brutto pobierana jest przedpłata w wysokości 50% wartości zamówienia.
  7. W przypadku zerwania umowy przez Kupującego w trakcie realizacji zamówienia przedpłata nie jest zwracana.
  8. Na zakupione w naszej firmie systemy przesłon okiennych udzielana jest 2 letnia gwarancja.
  9. Naprawy gwarancyjne realizowane są bezpłatnie na terenie Trójmiasta, lub po dostarczeniu nam przez Klienta reklamowanego towaru na koszt własny. W przypadku naprawy poza terenem Trójmiasta zastrzegamy sobie prawo naliczenia opłaty za dojazd do miejsca naprawy, lub odmówienia naprawy w terenie (chodzi o serwis naszych produktów, które wyjechały np. na jachcie, lub kontenerze mieszkalnym poza teren naszego działania).
  10. Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, lub też w przypadku błędów konstrukcyjnych powierzchni do których montowany jest nasz produkt, a mający wpływ na działanie naszego produktu.
  11. W przypadku rolet, plis i żaluzji materiałowych odcienie tkanin mogą nieznacznie się różnić od próbek. Wynika to z faktu, iż wykonane one są z różnych partii produkcyjnych.
  12. Drewno i bambus używane do produkcji żaluzji drewnianych podlegają wstępnej selekcji przez dostawcę. Jednakże są to wyroby naturalne, dlatego mogą zawierać naturalne niedoskonałości. Poszczególne listki mogą mieć delikatne odkształcenia i skręcenia, co nie kwalifikuje ich do odrzucenia.
    Kolekcja Classic Wood i Simple Wood zawiera listki łączone za pomocą mikrowczepów (tzw. finger joint). Nie ma ograniczenia w liczbie połączeń w ramach jednego listka. Połączenia powinny być gładkie, dopuszczalne są mikroskopijne ubytki. Usłojenie listków wpływa na chłonność lakieru, oraz barwnika na etapie produkcji, stąd dopuszczalne są niewielkie różnice w odcieniach i strukturze drewna.
    Odporność koloru na blaknięcie wynosi 4, lub więcej, zgodnie z normą ISO105-B02.
    Z uwagi na naturalny materiał użyty do produkcji żaluzji drewnianych reklamacji nie podlegają:

    • Małe wyszczerbienia w miejscach cięcia, lub nawiercania surowca;
    • Barwienie końcówek listków, oraz brak barwienia otworów;
    • Widoczne łączenia finger joint;
    • Delikatne zadrapania powierzchni;
    • Delikatne różnice w odcieniach produktu.

    W przypadku reklamacji ocenie podlegają obie strony listka wskazane przez klienta (pozostałe nie są sprawdzane). Oceny dokonuje się z odległości 1 m, jeśli wada nie jest widoczna nie podlega dalszej ocenie. Kąt patrzenia przy ocenie listków wynosi 0-45 stopni. Ocena dokonywana jest przy świetle sztucznym, w dobrych warunkach oświetleniowych.

  13. Przesłony okienne montowane przez nas są objęte gwarancją, natomiast nie obejmujemy gwarancją okien i szyb. Za ewentualne roszczenia dotyczące późniejszego działania lub funkcjonalności okien nie ponosimy odpowiedzialności (w szczególności za pękanie szyb rzekomo na skutek bariery termicznej pomiędzy szybą a przesłoną oraz powstałych na skutek tego naprężeń). Nasze przesłony montujemy zgodnie ze sztuką (jak je się montuje w milionach domów) we wskazanym przez klienta miejscu i na jego odpowiedzialność.

    W rzadkich przypadkach, po założeniu np. rolety, po jakimś czasie pęka szyba. Niestety powód pęknięcia szyby jest trudno udowodnić i firmy montujące okna często obciążają winą rolety. Takie uszkodzenia zdarzają się najczęściej w nowych budynkach, w których występują naprężenia związane z ich osadzaniem się, oraz w nowych oknach, w których nie wykryto dotychczas ukrytych wad materiałowych, do których wykrycia mogła przyczynić się przesłona okienna, powodując zwiększoną temperaturę szyby, co nie może być powodem jej pęknięcia – szyby muszą być odporne na nagrzewanie się od energii słonecznej. Szerzej o tym w artykule dostępnym pod tym linkiem.

Ta strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim wygodniej korzystasz z tej witryny. Możesz zaakceptować pliki cookies albo je wyłączyć w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się jak wyłączyć cookies.   Zapoznaj się z naszą polityką cookies